Isnin, April 19, 2010

Villa Danialla Beach Resort



Villa Danialla Beach Resort merupakan sebuah resort percutian keluarga, korporat untuk mereka yang ingin menikmati keindahan pantai dan alam tropika.

Villa Danialla Beach Resort yang terletak di persisiran pantai Tok Bali, dalam jajahan Bachok, Kelantan mungkin menepati cita rasa kebanyakan kita, sama ada yang mementingkan keselesaan dan keseronokan, mahupun bagi mereka yang lebih memikirkan tentang perbelanjaan.

Resort yang mempunyai keluasan kira-kira 3.2 hektar (lapan ekar) ini dibina atas usaha gigih seorang usahawan wanita, Siti Hamidah Hamat. Beliau merupakan anak jati kelahiran negeri Cik Siti Wan Kembang.

Walaupun resort ini hanya dibuka secara rasmi untuk kunjungan umum pada bulan Mei tahun lalu, namun dengan usia tidak sampai setahun setelah pembukaannya, ia telah mempunyai empat jenis villa sebagai pilihan pengunjung yang merangkumi 38 bilik. Ini termasuklah Villa Hamat; sepuluh bilik, Villa Sarah; dua buah bilik, Villa Haflin; enam bilik dan Villa Matahari; 20 buah bilik.

Villa-villa ini dijual pada harga antara RM200 hingga RM600 untuk villa eksklusif semalam. Ia juga dilengkapi dengan pelbagai kemudahan.

5 ulasan:

  1. Tq 4 the info..
    So, the cheapest price is RM200 la..

    BalasPadam
  2. cool lol! http://asyrafinewz-asyrafinewz.blogspot.com/ plez visit and be follower on my blog!!!!!

    BalasPadam
  3. balik kelate kena gi tu...

    BalasPadam
  4. nombor telephone latest : +60139616000 www.facebook.com/villadanialla

    BalasPadam