Rabu, April 28, 2010

Barangan Red Warrior kini di Wakaf Che Yeh



Peminat The Red Warrior’s kini berpeluang mendapatkan koleksi barangan rasmi keluaran Kafa, melalui wakil jualan berdaftar dengan Kafa di Pasar Borong Wakaf Che Yeh, dekat sini.

Pengerusi Jawatankuasa Merchandise Kafa, Azlan Mohd Yusoff berkata, mungkin ramai yang tidak menyedari tentang kewujudan wakil jualan tersebut di kawasan itu.

“Sehubungan dengan itu, kita berharap peminat bola sepak Kelantan boleh mengambil peluang ini de-ngan membeli barangan Kafa di Wakaf Che Yeh,” katanya

Azlan berkata, terdapat empat wakil jualan berdaftar dengan Kafa yang memasarkan produk keluaran Kafa di pasar borong itu.

“Peminat Kelantan tidak perlu menunggu hanya ada perlawanan di Kota Bharu untuk membeli barangan itu, kerana mereka kini boleh membeli barangan tersebut sepanjang masa di pasar borong itu,” katanya.

Azlan berkata, selain di pasar borong Wakaf Che Yeh, peminat Kelantan juga boleh membeli pelbagai barangan Kafa seperti di Proflex Marketing di bangunan astaka stadium, Sitra Batik di aras dua KB Mall dan di Bazaar Buluh Kubu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan