Ahad, Mac 07, 2010

Homestay Kampung Bukit Jering



Homestay Kampung Bukit Jering, Jeli adalah merupakan homestay yang pertama di Jajahan Jeli ini. Ia terletak di jalan utama Jeli. Kemudahan pengangkutan awam dari Bandar Jeli juga tersedia untuk kemudahan pengunjung mengunjungi Homestay Kampung Bukit Jering ini.

Kampung ini adalah merupakan perkampungan yang dibangunkan dengan tersusun dengan mengekalkan elemen tradisi masyarakat setempat. Kebanyakan penduduk asalnya adalah dari sekitar kampung-kampung di Daerah Jeli.

Segala kemudahan infrastruktur seperti jalan raya, dewan, masjid dan kemudahan lain lagi ada di kampung ini. Kedudukan rumah penduduk yang tersusun dan strategik dekat dengan segala kemudahan juga membantu penduduk setempat dalam menjayakan program homestay ini.

Dan yang menjadi elemen utama Homestay Kampung Bukit Jering ini ialah keramahan dan kemesraan penduduk yang pasti akan membuatkan pengunjung berasa gembira dan selesa bila berada di kampung ini.

Untuk ke Homestay Kampung Bukit Jering ini, pengunjung bolehlah menghubungi: Puan Ramlah binti Hj. Hamat : 012-2048876 / 03-80230848 Hj. Hamat bin Mat Jaih : 019-9041774 / 09-9361241

Tiada ulasan:

Catat Ulasan