Selasa, Oktober 05, 2010

Ayam Goreng Edlee



Jika anda berada Kota Bharu, Kelantan, pasti anda akan tahu mengenai Edlee Fried Chicken. Edlee Fried Chicken diusahakan oleh Encik Mohd Edlee bin Ismail.

Perniagaan Edlee Fried Chicken bermula sejak tahun 2003 yang didaftarkan sebagai Edlee Food Services. Sekarang Edlee Fried Chicken mempunyai 6 cawangan di seluruh Kelantan(di Jalan Pekeliling, Taman Indra Petra, Tanjong Chat, Wakaf Che Yeh, berhampiran pasaraya Bilal dan berdekatan dengan Perodua Tunjong). Kesemua gerai beroperasi di Kota Bharu dan akan dikembangkan ke seluruh negeri dalam waktu terdekat.




Ironinya perniagaan Edlee Fried Chicken bermula di pasar malam sekitar Kota Bharu sebelum berkembang secara jualan kios. Antara menu yang disediakan ialah mashed potato, coleslaw, mushroom soup, french fries, and pelbagai jenis minuman dan juga sedia menerima tempahan.

9 ulasan:

  1. Bagaimana nak buka francais Eddlee?

    BalasPadam
  2. Macam mner cara nak buka francais Edlee fried chicken

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya berminat sebagai pengusaha fan ingin tahu syarat utk francais..

      Padam
  3. hri jumaat beroperasi x yer?😄

    BalasPadam
  4. Banyak juga cawangan2 baru dibuka Eddlee FC sekitar Kota Bharu hingga 2019. Nampaknya dengan komersil kitchen serta tata hias restoran serba baru, tampak lebih relevan & mampu bersaing dengan fast food restaurants terkemuka. Food delivery COD cawangan Eddlee terpilih pun disediakan...

    Thanks share..
    COD Chef

    BalasPadam
  5. Bka la cawangan di tumpat so ..jaoh weh nk mke pom

    BalasPadam
  6. Saya berminat untuk buka cawangan di tumpat..blh tau syarat nk francais n modal?

    BalasPadam